Skontaktuj się ze mną

Podczas 15-minutowej rozmowy ze mną możesz dowiedzieć się, jak zwiększyć liczbę swoich klientów i poprawić rozpoznawalność marki, jak skutecznie zaistnieć w internecie, jak właściwie przygotować się do stworzenia strony internetowej oraz czy strona jest odpowiednim rozwiązaniem dla Ciebie.


Jakie pytania możesz zadać?

Poniżej przykładowe pytania jakie możesz zadać:

Czy w moim przypadku strona internetowa ma sens?

Jak powinna wyglądać moja strona internetowa?

Czy opłaca mi się zainwestować w stronę?

Jak długo trwa budowa strony?

Co to pozycjonowanie i jak to wygląda?

Co dalej po stworzeniu strony?

Czy zajmuje się również reklamą?

Po jakim czasie strona będzie wyświetlać się w Google?

Co z tekstami na stronę?

Jak wygląda cały proces?

Ręka trzymająca rzutkę celującą w sam środek tarczy, symbolizująca precyzję i skuteczność strategii marketingowych

Z kim najczęściej współpracuje?

Specjalizuję się we współpracy z mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami, zwłaszcza z osobami, które są ekspertami w swojej branży, ale nie mają doświadczenia w tworzeniu stron internetowych, marketingu ani pozyskiwaniu klientów przez internet.

Kładę duży nacisk na bliską współpracę z klientem, zarówno z właścicielem, jak i zespołem. W moich projektach staję się częścią Twojej firmy, aktywnie uczestnicząc w edukowaniu i realizacji konkretnych celów.

Dzięki temu mogę Cię nauczyć, doradzać i pomóc w dotarciu do Twojego idealnego klienta.

Wypełnij formularz

Skontaktuj się ze mną bez żadnych zobowiązań i ryzyka. Jeżeli nie jesteś pewien/pewna, jakie pytanie zadać, skorzystaj z powyższej listy.

Po wypełnieniu formularza, oddzwonię do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę lub od razu przejdziemy do rozwiązywania problemu.

Ikony przedstawiające e-mail, telefon i czat na tle ciemnoniebieskiego, technologicznego tła, symbolizujące dostępne formy kontaktu